משלוחים לקבוצות רכישה לכל חלקי הארץ בהזמנת 20 קרטונים ומעלה= 80 ק"ג

תנאי שימוש באתר

משק אלקלעי- תקנון אתר- גרסה 1- מרץ 2022

מי אנחנו?;

"משק אלקלעי" (להלן בהתאם להקשר- "המשק" ו/או "החנות" ו/או "האתר") מגדלים ומשווקים מוצרי גידולי של תות שדה איכותיים (להלן- "המוצרים") המגודלים בשימוש בתהליך הדברה ביולוגית בטכניקות חדשניות , בטכנולוגיות של חברת© POLYAM   מקיבוץ יד מרדכי.

כאשר האתר מאפשר רכישת מוצריו אחת לשבוע בקבוצות קניה מרוכזת שהתאגדו אזורית. הפרסום על האפשרות לרכישת המוצרים נעשה ברשתות החברתיות וקבוצות© WATSAPP בהן נערך פרסום שבועי של פרטי המוצרים הזמינים לרכישה, המחיר השבועי, מועד מיקום ושעת איסוף המוצרים על ידי הרוכשים.

רשאים להשתתף במכירות בני 18 ומעלה ,בעלי כתובת דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.

תנאי מוקדם לתוקף קנייה באתר הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.

 הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין הקניון החנות , לכל דבר ועניין.

הלקוח מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים .

גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים או שירותים המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמת הלקוח לקבל ולנהוג לפי התקנון. לכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.

דרך מכירה של המוצרים המופיעים באתר;

תנאי להזמנה באתר הנו הרשמה מוקדמת לקבוצת קניה מרוכזת אזורית.

המכירה מבוצעת ללקוחות פרטיים ולא ללקוחות מסחריים ו/או סיטונאיים.

ההרשמה מתבצעת באמצעות  הלינק המאפשר הרמה לקבוצה אזורית המפורסמת באתר באזורי חלוקה אפשריים מבחינת המשק. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות ,ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.

במסגרת הכניסה לקבוצה על המשמש לשמור על כללי התנהלות תקינים והקבוצה משמשת רק לצורך עדכונים על מועדי החלוקה ומחירים – הקבוצה אינה פתוחה לכתיבת הודעות על ידי המשתמשים עצמם.

פרסום תוכן נוסף בקבוצה מחייב קבלת אישור מראש ובכתב מאת האתר ו/או מנהל הקבוצה של אותו התוכן על פי שיקול דעתו הבלעדית של האתר ו/או מנהל הקבוצה.

מועד האחרון לקבלת הזמנה בכל שבוע מסתיים לכל המאוחר בכל שבוע קלנדארי עד ל- 48 שעות ולכל המאוחר עד השעה 15:00 לפני המועד של החלוקה בכל אזור.

השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי בעת השלמת הליך המכירה.

הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה באתר ובקבוצה וכן רישום העסקה במחשבי המשק יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.הגשת פרטים כוזבים מאת הלקוח הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי יקבל הלקוח הודעה מתאימה ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של האתר לצורך הסדרת אישור העסקה עם חברות האשראי .

חלוקת ואספקת המוצרים;

חלוקת המוצרים הנה שבועית. יתכנו עיכובים במועדי הספקת של המוצרים בשל אירועים חריגים כגון פגעי מזג אויר אירועים ביטחוניים ו/או אירועים שאינם בשליטת האתר ו/או המשלח לנקודת החלוקה.

מובהר בזאת הודעה על ביטול מכירה מכל סיבה שהיא תימסר בקבוצת WATSAPP ולא באופן אישי לכל משתמש ותחשב הודעה על ביטול המכירה לכל דבר ועניין.

לקוח החבר בקבוצה וביצע הזמנה בקבוצה יקבל על פי הפרטים שהזין בקבוצה ובמסגרת ההזמנה  הודעה על זמן ההגעה לנקודת החלוקה שנקבע על ידי המשק, וכפי שמפורסם בכל קבוצה איזורית.

על הלקוח במסגרת ההזמנה באתר ובקבוצה לאשר את ההזמנה למלא את הכמות שהוא מעוניין לרכוש מכל מוצר ולהסדיר את התשלום מראש בכרטיס אשראי,ביט, פייבוקס, פייפאל, פאיימי בהתאם לאפשרות שתיקבע באתר מעת לעת ועל פי שקול דעתו הבלעדית.

במקרה בו בחר מבצע הפעולה שלא למסור את פרטי כרטיס האשראי באתר, אלא באמצעות הטלפון, ייצור עמנו קשר טלפוני לצורך קבלת פרטי האשראי. הפעולה תיחשב כמושלמת רק לאחר מסירת פרטי האשראי ע"י מבצע הפעולה. במקרה כאמור, ייחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד קבלת פרטי האשראי ואישור העסקה.

מובהר בזאת כל לא קיימת אפשרות לרכישה במקום החלוקה אלא בהזמנה מראש בלבד. לקוחות אשר לא התאגדו בקבוצה הרכישה שלנו  ויבצעו רכישה באתר לא יוכלו לקבל את הרכישה שלהם, וכספם יוחזר להם.

ביטולים והחזרת תשלום;

האתר עושה כל שביכולתו כדי לוודא, שהמוצר המוצג יימצא ברשותו, עם זאת, עלול להיווצר מצב, ובו לאחר ההזמנה, יתברר כי המוצר חסר מן המלאי או פגום ואיננו זמין. במצב כזה, רשאי האתר לבטל את המכירה ולהשיב לקונה את כספו אם בוצע תשלום בפועל, כל זאת בהודעה שתיעשה באמצעות הטלפון או באמצעות הדואר האלקטרוני של הקונה.
האתר רשאי להציע לקונה מוצר חלופי, הדומה בתכונותיו ובמחירו למוצר שנקנה, בפנייה ישירה לקונה באמצעות הטלפון או הדואר האלקטרוני שלו. במידה ואין הקונה מעונין במוצר/בשירות החלופי, קמה לו הזכות לסרב לקבלו. במקרה כזה, תבוטל הזמנת המוצר/השירות וכספו של הקונה, ככל ששולם, יוחזר לו.
בוטלה המכירה או סופק לקונה מוצר/שירות חלופי כאמור, לא תהא לאתר כל אחריות לכל נזק שהוא שנגרם לקונה או לאחר, ולקונה לא תהא כל עילה ו/או טענה כלפי האתר ו/או המשק בגין הקנייה או ביטולה.

למשק קיימת הזכות להורות על ביטול מכירה במידה והיקף ההזמנות באותה נקודת חלוקה אינו בהיקף המצדיק ביצוע משלוח ו/או מכל סיבה אחרת על פי שיקול דעתו. במקרה של ביצטול משלוח והזמנה מטעם המשק תימסר הודעה מראש בקבוצה כי ההזמנות מבוטלות בבוקר יום החלוקה ולקוחות שהזמינו מוצרים יקבלו החזר כספי בגין תשלום שבוצע על ידם בפועל.

שינויים במזג האוויר יכולים להביא לביטול הקטיף במועדים מסוימים האתר מתחייב להודיע על עיכוב ו/או ביטול ללקוחות בהקדם האפשרי שיתאפר לו.

לקוחות שאינם נכללים בקבוצת קניה אזורית כאמור ומעוניינים ליצור קבוצה אזורית נוספת משל עצמם מחויבים לקבל את אישור הנהלת האתר להקמת קבוצה ולתאום זמן ומקום הגעה בכפוף לשיקול דעת הבלעדי של האתר והיענות לרכישה מינימאלית כפי שיקבע המשק מעת לעת.

מובהר בזאת כי יתכנו עיכובים בזמני ההגעה של המשלוח לנקודת החלוקה עקב פקקי תנועה, שינויים במזג האוויר וכד'

 בנוסף, אנו מעדכנים מהדרך את הלקוחות בקבוצה על כשעה לפניי הגעה מדוייקת למקום. וכל חבריי הקבוצות יודעים לא להגיע עד שהנהג שולח הודעה שהוא הגיע, שלא ימתינו הרבה זמן, הנהג לפעמים בפקקים ולא יכול לכתוב בדרך. אז תמיד מחכים להודעה מסודרת שהוא ממתין במקום.

למען הסדר הטוב יובהר כי בשל סוג המוצרים, כמוצרים פסידים, ושיטת המכירה הנהוגה באתר לא ניתן לבטל או לשנות את ההזמנה לאחר סגירת החלוקה במהלך הלקוח אינו רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.
יובהר כי לאחר ביצוע הזמנה בקבוצה ובאתר לא ניתן לזכות את הלקוח אם אינו הגיע לחלוקה. לקוח שרכש באתר ולא קיבל את המוצר שלו מאחת מהסיבות הבאות יהיה זכאי להחזר כספי מלא אך ורק מהנסיבות הבאות:

  • אי הגעה שלנו לנקודת החלוקה במועד (מעבר לשעתיים ממועד ושעת החלוקה שפורסמה).
  • אי הגעה שלו לחלוקה מסיבה רפואית שלו או של אחד מבני משפחתו והצגת אסמכתא כתובה על כך לשירות הלקוחות באתר.

לקוח שאינו מרוצה מרמת ו/או איכות המוצר רשאי עד לתום 24 שעות מאיסוף המוצר לבקש בפניה לשירות הלקוחות באתר את ביטול העסקה בשל איכות או פגם במוצר שסופק לו. מובהר בזאת כי לקוח רשאי להשאיר את ההזמנה שלו לנהג ולא לקחת אותה וליצור קשר עם שירות הלקוחות באתר  לקבלת זיכוי. במידה וסיבת אי שביעות רצונו מוצדקת והוצגה לשירות הלקוחות באתר באמצעות צילום המוצר וציון הפגמים בו.

מובהר בזאת כי בין המוצרים המשווקים באתר הנם "תות לריבה" - שזהו תות שדה ברמת סוג ב' שאינו נארז ללקוח הפרטי כסוג א' . ומתומחר במחיר נמוך יותר. הלקוח רשאי להשאיר את ההזמנה שלו לנהג ולא לקחת אותה וליצור קשר עם שירות הלקוחות באתר  לקבלת זיכוי. במידה וסיבת אי שביעות רצונו מוצדקת והוצגה לשירות הלקוחות באתר באמצעות צילום המוצר וציון הפגמים בו.

האתר יהיה רשאי לבטל כל עסקה או מכירה לפי שיקול דעתו הבלעדי כולה או חלקה, וכן במקרים הבאים:

  • נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
    אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
  • במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
  • במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
  • אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה.

הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
האתר לא יהיה אחראי ולא יישא בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי .

הפסקת שימוש משתמש באתר;

האתר שומר לעצמו את הזכות להפסיק את שימוש המשתמש באתר באם לא יעמוד באחד או יותר מתנאי השימוש.

האתר יהיה רשאי למנוע ממשתמש מלעשות כל שימוש באתר על פי שיקול דעתו הבלעדי לרבות בכל אחד מהמקרים הבאים:

הלקוח ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין;

הלקוח הפר תנאי מתנאי השימוש באתר;

הלקוח מסר לאתר ו/או למוקד שירות הלקוחות פרטים שגויים;

הלקוח ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע באתר ו/או מי מטעמו ו/או בצד ג' כלשהו לרבות משתמשים אחרים באתר.

התחזות לאדם או גוף כלשהו, לרבות נציג, עובד או מנהל של האתר ו/או מסירת תיאור מסולף או הצגה כוזבת של קשר בינך ובין צד שלישי.

טעינה, שליחה או שידור של כל חומר שקרי ומטעה או חומר אשר נועד להערים על אדם או על גוף כלשהו, במישרין ו/או בעקיפין.

הטענה, שליחה או שידור של כל חומר המכיל כל סוג של וירוס מחשב או כל קוד מחשב אחר, המתוכנן להרוס, להפריע, או להגביל את השימוש (ובכלל זה כל שימוש אחר מלבד שימוש הוגן וסביר בשירות) בכל אחד מן המחשבים, השרתים, החומרה ו/או התוכנה אשר מצויים בשימוש האתר לצורך אספקת השירותים המוצעים באתר זה.

הפצת "דואר זבל (spam) "לשרתי האתר, או הצפתם בכל דואר אחר.

שינוי, עיבוד, העתקה, שאיבת מידע, התאמה, מתן רישיון משנה, תרגום, מכירה, ביצוע פעולות של הנדסה חוזרת, פירוק או הרכבה מחדש של כל אחד מחלקי הקוד המרכיבים את האתר, לרבות בסיס המידע, וכן פעולות כאלה לגבי החומרה והתוכנה אשר מצויות בשימוש עבור השירות.

פגיעה בכל דרך שהיא בזכויות יוצרים, סימני מסחר, או כל זכות קניינית אחרת אשר מצויה באתר זה.

 הצבת האתר, או כל חלק ממנו, בתוך מסגרת של אתר אחר ,(frame) או כחלק מאתר אחר ,(mirror) ללא הסכמה בכתב ומראש של המשק.

 שימוש בכל רובוט, "תולעת" ,(spider) מנוע אחזור וחיפוש מידע, או בכל כלי אוטומטי או ידני אחר אשר מתוכנן לאנדקס, לאחזר, ולאתר מידע באתר או כלי כאמור אשר מתוכנן לחשוף את מבנה מאגר הנתונים והקוד באתר זה.

הפרעה בכל דרך אחרת, או קטיעה של האתר (לרבות על ידי הפרעה לפעולות השרת ורשת המחשבים המחוברים לאתר או של רשת המחשבים המחוברת אליה) או הפרה באופן כזה או אחר של הדרישות והפרוצדורות של האתר.

שימוש שנועד להתחקות אחר אדם אחר או להטריד אדם אחר בכל דרך שהיא.

איסוף או אגירת מידע אישי על משתמשים אחרים לשם מטרות כלכליות או בלתי חוקיות. כמו כן מכירה, הפצה או כל שימוש כלכלי במידע באתר או כל שימוש אחר באופן העלול לפגוע באדם אשר המידע רלוונטי לו.

שירות לקוחות
כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות האספקה ודרך ההרשמה לקבוצות ו/או לאתר וכיו"ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם המשק בטלפון 0585230899 בשעות הפעילות המקובלות או באמצעות המייל  shellialk@gmail.com

אבטחת מידע פרטיות באתר;
האתר נוקט באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור , ככל האפשר על סודיות המידע .
העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL .
כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן והוראות הדין, במקרים שאינם בשליטת האתר ואו הנובעים מכוח עליון האתר לא יהיה אחראי לכל נזק מכל סוג שהוא , עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו , אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
האתר מתחייב לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול
האתר בלבד , ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישות בלבד .
המשק אינו מתחייב כי הקישורית (LINK) או בכל קישורית באתר ובקבוצה תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל .

כללי;

בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.

המחיר באתר הינו כולל מע"מ במידה וחל תשלום מע"מ עפ"י כל דין, אלא אם צויין מפורשות אחרת . המשתמש מאשר קבלת חשבוניות בדוא"ל. החשבוניות תשלחנה לכתובת הדוא"ל שמסר המשתמש במסגרת הרישום וההצטרפות לאתר.

האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות מעת לעת את כללי התקנון לפי שיקול דעתו הבלעדי .
התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות

המשק ו/או האתר ו/או מי מטעמו לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי , כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר לרבות ברכישה במסגרת הליך המכירה הקבוצתי האזורי, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא , לאבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.

האתר שומר לעצמו את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה למבצע הפעולה.
אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה
מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה .

אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם מנהלי האתר.

רישומי המחשב של המשק בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

במידה והוראה מהוראות תקנון זה, תקבע על ידי בית המשפט כבלתי חוקית ו/או בלתי תקפה, אזי לא יבטל הדבר את יתר הוראות תנאי השימוש ו/או את יתר חלקי אותה הוראה שבוטלה ו/או צומצמה על ידי בית המשפט, אשר לא בוטלו או צומצמו.

כל השתהות של האתר בקיום זכות המגיעה לה או אי עמידה שלה על זכות המגיעה לה לפי תקנון זה, הינה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כוויתור שלה על האמור בתקנון.

בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות התקנון לפרסומים אחרים כלשהם בקשר לאתר ו/או המוצרים ו/או השירותים המוצעים במסגרתו, לרבות אך מבלי לגרוע פרסומים באמצעי התקשורת, תגברנה הוראות התקנון לכל דבר ועניין.

מדיניות פרטיות. השימוש באתר כפוף למדיניות הפרטיות של האתר, המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה. אנא קרא אותה בעיון. מובהר כי בעת הרישום לאתר וכן בעת ביצוע פעולה באתר הנך רשאי להסכים לקבל הודעות שונות, לרבות דברי פרסומת והודעות שירות ומערכת, מאת האתר ו/או מי מטעמו.

בכל מקרה של חילוקי דעות לעניין תקנון זה , יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל,
ויתבררו במידת הצורך, בבתי המשפט המוסמכים של בתי המשפט במחוזות תל-אביב או מרכז.

נוסח התקנון כפי שהוא מפורסם באתר הינו הנוסח הקובע בכל עת.